czwartek, 6 lutego 2014

ferie ?



W niedzielę wpadłam na chwilkę odwiedzić moją Adadziankę i Shreka. Jest to niezwykle urodziwy koń, wydaje mi się że bardzo dobrze z Adą do siebie pasują, na jeździe wyglądali razem bardzo dobrze <3

Tymczasem ja mam ferie, tak bardzo mam ochotę pojeździc!! Ale w stajni nie ma warunków, podłoże się nie nadaje :c A do stajni z halą za daleko, nie ma mnie kto zawieźć. Może ktoś z Was zna stajnię w łódzkim ? :> 
Powiem Wam, że beznadziejnie jest mieć ferie, podczas gdy wszyscy twoi znajomi są w szkole :/ 
A jak tam ferie u was  ? :D

A i jeszcze coś, myślec nad opowiadaniem ? Ktoś to czyta ? 

4 komentarze:

  1. Ja to czytam :D Mi już się ferie skończyły :/ Ja ostatnio byłam w Walewicach na jeździe :) Mieszkam w łódzkim ale nie znam żadnej takiej dużej stajni :D Mam pytanie masz gg?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam jeszcze tydzień ferii :P
    miałam, ale już nie pamiętam numeru :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę chodzić do tej głupiej szkoły :/ Kiedy dodasz kolejny rozdział?
      Zapraszam do mnie jusza-love.blogspot.com

      Usuń
  3. też to czytam : )
    a ja mam za tydzień ferie : D

    OdpowiedzUsuń